Secperc

Nos igen, csak a saját gondolataim életérzéssel keverve. Amugy csak általánosan mindenről...

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Nah szóval :D

2007.08.23. 09:51 | Relo | Szólj hozzá!

Először is utóbbi pár napban pár ismerősöm elérte a dupla XX-et :D Utólag is bódog szülájnapot nekik Most vegyek nekik ránctalanítót? " Manapság egyre nehezebben áll fel..."

Hát hol is folyatassam ?

Sajnos így nyár végére kicsit ellaposodtam, monotonok lettek napjaim, de sebaj majd feldobom vhogyan...

Monotonitás : Meló-Pihi- alvás no meg persze semmi interaktívat nem csinálok de mindegy

Geréknél telek sztem jó volt :P nekem bejött a sátoros móka, mondjuk utsó este kicsit nehezen aludtam el, mert 4 emberből 3 horkolt körülöttem -.- de sebaj. Amugy strandon egész jókat röpiztünk víz meg jó volt egyszerűen. Megismertem Monyt, Berec megkímélte őt :D nem naon piszkálta Gerrel :D " laukón szoborcsoport". Jaa meg a kajaaaa :P olya babgulást csináltak ősök (Ger anyu apu, én apum)m hogy húúúúúúúú :D
Azért remélem még le tudunk menni srácokkal 1 pár napra :P

ÓÓÓ a dicső Aug.20 engem utóbbi időben egyre kevésbbé vonz, no nem azért mert előző évben érdekes volt, csak nincsen sok hangulatom kint nyomorogni 99999999999 ember között, de idén is vicces volt itthonról nézni, gyütt a nagy vihar, mondjuk szerencsére elment mert Gerék kint voltak, de akkor is érdekes volt,h itt járt és beijesztett mindenkit, itt előttünk letörte 1 szép nagy fa tetejét -.-

Aug 22.
Karc megint elfelejtett átjönni a  az elmének való mannáért ( könyv és zene a gyengébbek kedvéért :D, mielőtt vmi drog dillernek hisztek), egész nap Paramoret üvöltettem(punk/rock). Este volt a legfrenetikusabb, ülök hallgatom Hun- Olasz mecset, nyertünk nem kis meglepetésemre, kommentátor úgy üvöltött mint aki megnyerte a lottót és közben 3 nő kényezteti ... Lehet,h feléledt a halottnak hitt magyar foci??? reménykedni lehet, de addig is inkább sztem a sikeresebb sportágainkba kellene nyomni : - kézilabda, kaja-kenu stb

Most meg megint melózom, szal újra úgy érzem magam mint 1 zombeeeeeee

folyt köv.

A bejegyzés trackback címe:

https://relo.blog.hu/api/trackback/id/tr33146727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása